Продавець Интернет-магазин "Профессионал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
496 відгуків
+380930661177
+380965698223
+380661664592

Схема руху палива в системі:
Прикріплене зображення
(при збільшенні в принципі все видно і зрозуміло)

Штатний сепаратор палива:
На автомобілях "газель" серії "Бізнес" з двигуном Cummins встановлено сепаратор палива фірми FleetGuard FH 21077. Для більшості користувачів це просто корпус паливного фільтра, насправді це закінчений продукт і представляє собою сепаратор з відстійником і краном зливу відстою і води, фільтр грубої очистки (очисним), фільтр тонкого очищення (FleetGuard FS 19925, замінним), підігрівачем палива і помпою ручної підкачки, так само є датчик наявності води у відстійнику.
Прикріплене зображення
(основні частини сепаратора)

Основна проблема заміни фільтруючого елемента тонкої очистки даного сепаратора це ущільнювальна гумка (кільце) замінна разом з фільтруючим елементом (вона йде в комплекті з новим фільтруючим елементом), багато замінюючи її, допускають помилки, встановивши її на суху (при установці на суху вона часто не дає повністю закрутити кришку сепаратора, не забезпечивши герметичності з'єднання, звідси або підтікання палива, або підсмоктування повітря, так як забір палива здійснюється самим ТНВД без якого-небудь попереднього насоса). Вирішується дуже легко, озвучене ущільнювальне кільце потрібно змастити моторним маслом, наприклад, тим що використовуєте в двигуні, при цьому всі сідає в свої посадкові місця і затискається, масло в свою чергу частково вимивається диз. паливом, при попаданні дизельного палива на дане ущільнювальне кільце воно розбухає і блокує будь-які "витоку".

Паливна система

Сортування: у вигляді галереї у вигляді списку
товарів на сторінці:
1 2 ... 5