Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1465 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Карбюратори і деталі до них

РЕГУЛЮВАННЯ КАРБЮРАТОРА ДВИГУНІВ ЗМЗ-4025, ЗМЗ-4026, ЗМЗ-4061 І ЗМЗ-4063.

1.Рівень палива в поплавковій камері регулюють при знятій кришці карбюратора. Однак можна, не від'єднуючи тягу пускового механізму, вивернути гвинти кріплення кришки, підняти її і, вийнявши прокладку, повернути кришку в бік, наскільки це дозволять зробити зазори в місцях кріплення
тяги. Підкачайте бензин в поплавцеву камеру важелем ручної підкачки паливного насоса до моменту, коли рівень стабілізується. Відстань від рівня палива до верхньої площини корпусу карбюратора має становити 21,5 мм (див. табл. 5.16). При рівні палива нижче зазначеного необхідно підігнути
вгору язичок А поплавця, упирається в хвостовик голки запірного клапана. При підвищеному рівні підігніть язичок вниз. Після кожного подгибания язичка потрібно, відвернувши зливну пробку поплавкової камери злити з неї бензин і,загорнувши пробку на місце, повторно накачати бензин важелем ручної
підкачки паливного насоса.
2 .Пусковий пристрій можна відрегулювати безпосередньо на автомобілі. Повністю прогрійте двигун і підключіть до нього тахометр. Пустіть двигун зі знятим повітряним фільтром і,злегка натиснувши на педаль акселератора, повністю закрийте повітряну заслінку витягнувши ручку її приводу. Потім викруткою прочиніть повітряну заслінку настільки, наскільки це дозволить важільний механізм. Частота обертання колінчастого вала двигуна при цьому повинна складати 2500-2700 хв-1. Якщо частота обертання
не потрапляє в зазначений інтервал потрібно, послабивши контргайку ввертати або вивертати регулювальний гвинт, що упирається в профільований важіль По закінченні регулювання щільно затягніть контргайку

3 .Система холостого ходу регулюється на прогрітому двигуні з підключеним до нього тахометром. Для цього на працюючому двигуні встановіть гвинт якості Б в становище, при якому забезпечується
максимальна частота обертання колінчастого вала на холостому ходу. Потім гвинтом кількості А встановіть частоту підвищену на 100-120 хв-1. Після цього вкрутіть гвинт якості до зниження частоти обертання колінчастого вала на 100-120 хв-1. Такий спосіб регулювання дозволяє вкластися в норми токсичності вихлопу. Однак більш точне регулювання рекомендується проводити з допомогою газоаналізатора.
4 .Ускорительный насос не має регулювальних елементів, але після регулювання рівня палива в поплавковій камері при знятій кришці карбюратора потрібно обов'язково перевірити працездатність насоса. При різкому відкритті дросельних заслінок з розпилювача прискорювального насоса повинна виходити рівна, сильна струмінь бензину, досягає дросельних заслінок без торкання стінок дифузорів. Нерівномірна і викривлена струмінь або її відсутність свідчать про засмічення каналів розпилювача, топливоподводящ його гвинта розпилювача і розташованого в ньому нагнітального клапана. При їх справності перевірте чистоту і справність діафрагмового механізму прискорювального насоса, розібравши
його, як це описувалося раніше.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner