Продавець Интернет-магазин "Профессионал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
506 відгуків
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Деталі двигуна

Сортування: у вигляді галереї у вигляді списку
товарів на сторінці:

Ремонт двигунів УМЗ-4216 і УМЗ-4213

ВАТ "Ульяновський моторний завод" спеціалізується на випуску автомобільних чотирициліндрових рядних бензинових двигунів.

З 1970 року підприємство почало випускати автомобільні двигуни з робочим об'ємом 2,445 л, основним споживачем яких був Ульяновський автозавод.

До 90-м рокам з'явилася необхідність у підвищенні швидкісних і тягово-динамічних характеристик автомобілів, що випускаються, що зажадало створення двигунів з підвищеним крутним моментом і підвищеної максимальною потужністю. У зв'язку з цим був розроблений і з 1996 року почав вироблятися серійно двигун моделі УМЗ-421 з робочим обсягом 2,89 л.

Підвищення робочого об'єму отримано за рахунок збільшення діаметра циліндра до 100 мм і впровадження нової конструкції алюмінієвого блоку циліндрів з залитими гільзами з чавуну. Двигун моделі УМЗ-421 повністю взаємозамінний з двигунами сімейства 2,445 л і без переробок встановлювався на автомобілі колишніх випусків.

З 1998 року ВАТ "УМЗ" почав постачати двигуни моделі УМЗ-4215 з робочим обсягом 2,89 л на комплектацію ряду модифікацій малотоннажних вантажних автомобілів ВАТ "ГАЗ".

В цілях забезпечення зростаючих вимог в частині підвищення енергетичних показників, покращення паливної економічності та екологічних характеристик (зниження токсичності і шуму) на базі двигуна УМЗ-421 були розроблені моделі двигунів УМЗ-4213 ("УАЗ") і УМЗ-4216 ("ГАЗель") з комплексної мікропроцесорною системою управління уприскуванням палива і запаленням.

З 1999 року з конвеєра підприємства почали сходити промислові партії таких двигунів.

У 2006 році двигуни УМЗ-4213, УМЗ-4216 отримали сертифікат відповідності вимогам норм Євро-2 і з моменту офіційного запровадження норм випускаються серійно.

Дане видання присвячене двигунів УМЗ-4213 і УМЗ-4216, відповідним вимогам норм Євро-3 у складі автомобілів "УАЗ" і "ГАЗель".

В цілях забезпечення екологічних норм Євро-3 і поліпшення техніко-економічних показників ВАТ "УМЗ" у 2007 році вніс ряд змін у конструкцію двигунів:

– увеличена степень сжатия с 8,2 до 8,8, позволяющая повысить номинальную мощность и максимальный крутящий момент, снизить минимальный удельный расход топлива;

– изменена конструкция демпфера коленчатого вала, обеспечивающая достоверность считывания сигнала положения коленчатого вала;

– применены гильзы с выходом на верхнюю плоскость блока, повышающие надежность газового стыка "блок цилиндров головка блока цилиндров";

– усовершенствована система вентиляции масляного картера, позволяющая минимизировать унос масла с картерными газами;

– применены новые комплектующие (катушки зажигания, датчик температуры), обеспечивающие надежность электрических соединений;

– введены свечи зажигания с длинной резьбовой частью, что позволило повысить их надежность в комплектации двигателя, снизить тепловую нагрузку на свечу, улучшить уплотнение, расширить используемый ряд свечей зажигания как отечественного, так и зарубежного производства;

– использован датчик абсолютного давления воздуха со встроенным датчиком температуры в системе управления двигателем вместо датчика массового расхода, что позволило упростить учет поступающего в двигатель воздуха, в том числе и при нарушении герметичности впускной системы.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner