Деталі двигуна
- 357 ₴В наявності3741-1108050-10
- 650 ₴В наявності3159-1109401
- 350 ₴В наявності31602-1108050
- 393 ₴В наявності220695-1108050
- 130 ₴В наявності469-1001025(20)
- 1 130 ₴В наявності469-1001025(20)
- 520 ₴В наявності469-1001025(20)
- 490 ₴В наявності3160-1001044 (Art 20937)
- 326 ₴В наявності452-1108100-02
- 1 643 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
31608-1303010/42/27 - 480 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
3160-1308010 - 2 244 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
31608-1303010/42/27 - 4 724 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
409.1011010-02 - 3 621 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
409.1004018-АР - 9 334 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
4092.1005008 - 459 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
469-1001025(20) - 882 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
469-1001025(20) - 550 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
3160-1001020 - 551 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
451-50-1701040 - 198 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
3151-1701041
Ремонт двигунів УМЗ-4216 і УМЗ-4213
ВАТ "Ульяновський моторний завод" спеціалізується на випуску автомобільних чотирициліндрових рядних бензинових двигунів.
З 1970 року підприємство почало випускати автомобільні двигуни з робочим об'ємом 2,445 л, основним споживачем яких був Ульяновський автозавод.
До 90-м рокам з'явилася необхідність у підвищенні швидкісних і тягово-динамічних характеристик автомобілів, що випускаються, що зажадало створення двигунів з підвищеним крутним моментом і підвищеної максимальною потужністю. У зв'язку з цим був розроблений і з 1996 року почав вироблятися серійно двигун моделі УМЗ-421 з робочим обсягом 2,89 л.
Підвищення робочого об'єму отримано за рахунок збільшення діаметра циліндра до 100 мм і впровадження нової конструкції алюмінієвого блоку циліндрів з залитими гільзами з чавуну. Двигун моделі УМЗ-421 повністю взаємозамінний з двигунами сімейства 2,445 л і без переробок встановлювався на автомобілі колишніх випусків.
З 1998 року ВАТ "УМЗ" почав постачати двигуни моделі УМЗ-4215 з робочим обсягом 2,89 л на комплектацію ряду модифікацій малотоннажних вантажних автомобілів ВАТ "ГАЗ".
В цілях забезпечення зростаючих вимог в частині підвищення енергетичних показників, покращення паливної економічності та екологічних характеристик (зниження токсичності і шуму) на базі двигуна УМЗ-421 були розроблені моделі двигунів УМЗ-4213 ("УАЗ") і УМЗ-4216 ("ГАЗель") з комплексної мікропроцесорною системою управління уприскуванням палива і запаленням.
З 1999 року з конвеєра підприємства почали сходити промислові партії таких двигунів.
У 2006 році двигуни УМЗ-4213, УМЗ-4216 отримали сертифікат відповідності вимогам норм Євро-2 і з моменту офіційного запровадження норм випускаються серійно.
Дане видання присвячене двигунів УМЗ-4213 і УМЗ-4216, відповідним вимогам норм Євро-3 у складі автомобілів "УАЗ" і "ГАЗель".
В цілях забезпечення екологічних норм Євро-3 і поліпшення техніко-економічних показників ВАТ "УМЗ" у 2007 році вніс ряд змін у конструкцію двигунів:
– увеличена степень сжатия с 8,2 до 8,8, позволяющая повысить номинальную мощность и максимальный крутящий момент, снизить минимальный удельный расход топлива;
– изменена конструкция демпфера коленчатого вала, обеспечивающая достоверность считывания сигнала положения коленчатого вала;
– применены гильзы с выходом на верхнюю плоскость блока, повышающие надежность газового стыка "блок цилиндров головка блока цилиндров";
– усовершенствована система вентиляции масляного картера, позволяющая минимизировать унос масла с картерными газами;
– применены новые комплектующие (катушки зажигания, датчик температуры), обеспечивающие надежность электрических соединений;
– введены свечи зажигания с длинной резьбовой частью, что позволило повысить их надежность в комплектации двигателя, снизить тепловую нагрузку на свечу, улучшить уплотнение, расширить используемый ряд свечей зажигания как отечественного, так и зарубежного производства;
– использован датчик абсолютного давления воздуха со встроенным датчиком температуры в системе управления двигателем вместо датчика массового расхода, что позволило упростить учет поступающего в двигатель воздуха, в том числе и при нарушении герметичности впускной системы.