Продавець Интернет-магазин "Профессионал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
506 відгуків
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

ОГЛЯД І ДЕФЕКТОВКА ДЕТАЛЕЙ КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ.

1. Ретельно промийте деталі та вузли коробки передач і продуйте стисненим повітрям.
2.Замініть пошкоджені прокладки.
3.Перевірте стан валів. При наявності раковин і слідів видимого зносу на шийках і в гніздах підшипників замініть вали. При заміні первинного валу перевірте легкість його переміщення в шліцах веденого диска зчеплення. Для цього вставте його в отвір веденого диска зчеплення при цьому можна не розбирати) і переміщайте в поздовжньому напрямку.
4. Перевірте стан шестерень коробки передач. При наявності відколів і викришування зубів, задирів на внутрішніх поверхнях отворів замініть шестерні.
5.Перевірте стан підшипників. При наявності зносу на бігових доріжках і тілах кочення, слідів вдавлювання тіл кочення розбірних підшипників, відчутних люфтів в осьовому напрямку і заїдань при обертанні промитих підшипників, скреготу і ненормального шуму при обертанні від руки, що свідчать про наявність зносу на бігових доріжках і тілах кочення і про пошкодження
сепараторів нерозбірних підшипників, підшипники замініть.
6.Перевірте стан синхронізаторів. При наявності відколів і забоїн на шліцах маточини і ковзної муфти, зносу сухарів і поломки пружини синхронізатор замінюють
7.Перевірте стан блокуючих кілець синхронізаторів. При наявності забоїн і сколів на зубчастих вінцях, значною вироблення на конусах блокуючі кільця замініть. При підборі кільця синхронізатора до конусам шестерень I, II, III і V передач, передачі заднього ходу і первинного валу, зверніть увагу на те, щоб кільця щільно, без гойдання прилягали до поверхонь конусів. Притрите кільця до конусам: поверхня контакту кільця з конусом повинна бути не менше 80%. Зовнішнє 1, середня 2 і внутрішнє 3 кільця двухконусного синхронізатора I і II передач притирають одночасно, після притирання вони являють собою нерозривний комплект (також, як і притерті шестерні і кільця одноконусных синхронізаторів інших передач). У стислому під навантаженням 10 кгс комплекті кілець двухконусного синхронізатора розбіжність торців А й У зовнішнього і внутрішнього кілець від положення в одній площині повинно бути не більше 0,1 мм

8.Перевірте зазор між шестернями і відповідними блокуючими кільцями, який повинен бути 1,1-1,5 мм. Якщо зазор не потрапляє у зазначений межа, блокуюче кільце замініть.
9. Перевірте стан штоків включення передач. При наявності погнутості, задирів і задирок, розбовтування отвори під стопорний палець, вироблення лунок під фіксатори штоки замініть.
10.Перевірте стан вилок перемикання передач. При наявності зносу лапок та погнутості вилки замініть.

Комплект кілець двухконусного синхронізатора подвійної дії I і I I передач: 1 ― зовнішнє кільце; 2 ― середнє кільце; 3 ― внутрішнє кільце.

11. При виявленні в процесі експлуатації витоку масла через сальники і при зносі робочих кромок сальники замініть.
12.Перевірте стан картерів коробки передач. При виявленні тріщин, забоїн і глибоких рисок на сполучених поверхнях, зминання і вироблення в гніздах під підшипники замініть картери.
13.При виявленні задирів на упорних шайб і стопорних кілець, при їх деформації, а також при втраті пружності стопорних кілець їх необхідно замінити. Розміри деталей коробки передач вказані.

Коробки перемикання передач і роздавальні коробки

Сортування: у вигляді галереї у вигляді списку
товарів на сторінці:

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner