Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1444 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Деталі зчеплення

Опис конструкції.

Зчеплення призначене для плавного з'єднання колінчастого вала двигуна з трансмісією при рушанні автомобіля з місця і для їх роз'єднання при перемиканні передач. Воно охороняє деталі трансмісії від поломок при динамічних навантаженнях. Для цього на веденому диску зчеплення змонтований демпфер (гаситель крутильних коливань).

На автомобілі встановлено однодискове сухе зчеплення з центральною нажимною пружиною і гідравлічним приводом. Воно змонтоване на моховике, всередині алюмінієвого картера, закріпленого на блоці циліндрів. Зчеплення постійно замкнуто (включено); воно вимикається натисканням педалі вимкнення зчеплення. Зчеплення складається з ведучої і веденої частин і приводу выкоючения. Провідна частина зчеплення ― нерозбірної вузол включає в себе три основних деталі кожух зчеплення, натискний диск, диафрагменную натискну пружину. Робоча поверхня натискного диска шліфована з неплосктностью не більше 0,06 мм Провідна частина зчеплення збалансована. Допустимий дисбаланс не повинен перевищувати 250 кгс мм. Ведена частина зчеплення розташована на шліцах ведучого вала коробки передач. Вона являє согбой ведений диск у зборі з фрикційними накладками і гасителем крутильних коливань. Ведений диск-сталевий розташований радіальними прорізами на 12 секторів, які вигнуті по черзі в різні боки. До секторів веденого диска незалежно один від одного прикріплені дві фрикційні накладки. Ведомый диск соединен со своей ступицей через демпфер, гасящий крутильные колебания трансмисси при резких изменениях нагрузки. При износе фрикционных накладок целесообразно заменить диск новым в сборе, так как к этому времени, как правило. изнашиваются элементы демпфера  и другие детали. Диск также заменяем при биении  в зоне накладок , их колебании, растрескивании. Гидравлический привод выключения сцепления состоит из главного цилиндра, вилки, муфты, подшипника, бачка и педали выключения сцепления. Бачек и гидроцилиндкры привода соединены между собой трубопроводами. В гідроприводі зчеплення використовується гальмівна рідина.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner