Продавець Интернет-магазин "Профессионал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
506 відгуків
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Система охолодження.

Система охолодження двигуна ВАЗ-2111 (з системою уприскування палива): 1 – радіатор отопітеля; 2 – пароотводящий шланг радіатора нагрівника; 3 – відвідний шланг; 4 – шланг підвідний; 5 – датчик температури охолоджуючої рідини (у голівці блоку); 6 – шланг підвідної труби насоса; 7 – насос; 8 – заправний шланг; 9 – пробка розширювального бачка; 10 – датчик покажчика рівня охолоджуючої рідини; 11 – розширювальний бачок; 12 – випускний патрубок; 13 – рідинна камера пускового пристрою карбюратора; 14 – відвідний шланг радіатора; 15 – підвідний шланг радіатора; 16 – пароотводящий шланг радіатора; 17 – лівий бачок радіатора; 18 – датчик включення електровентилятора; 19 – електродвигун вентилятора; 20 – крильчатка електровентилятора; 21 – правий бачок радіатора; 22 – зливальна пробка; 23 – кожух електро - вентилятора; 24 – зубчастий ремінь приводу механізму газорозподілу; 25 – крильчатка насоса охолоджуючої рідини; 26 – підводить труба насоса охолоджуючої рідини; 1-26 – див. вище; 27 – шланг підведення охолоджуючої рідини до дроссельному патрубку; 28 – шланг відведення охолоджуючої рідини від дросельного патрубка; 29 – датчик температури охолоджуючої рідини у випускному патрубку; 30 – трубки радіатора; 31 – серцевина радіатора.

Система охолодження – рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією. Герметичність системи забезпечується впускним і випускним клапанами в пробці розширювального бачка. Випускний клапан підтримує підвищений (порівняно з атмосферним) тиск в системі на гарячому двигуні (за рахунок цього температура кипіння рідини стає вище, зменшуються парові втрати). Він відкривається при тиску 1,1-1,5 кгс/см2. Впускний клапан відкривається при зниженні тиску в системі відносно атмосферного на 0,03-0,13 кгс/см2 (на захололому двигуні). Тепловий режим роботи двигуна підтримується термостатом і електровентилятором радіатора. Останній включається датчиком, ввернутым в лівий бачок радіатора (на двигуні ВАЗ-2110) або через реле по сигналу електронного блоку управління двигуном (на двигунах ВАЗ-2111, -2112). Контакти датчика замикаються при температурі 99±2°С, а розмикаються при температурі 94±2°С.

Система охолодження.

Сортування: у вигляді галереї у вигляді списку
товарів на сторінці:
1 2

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner