Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1541 відгук
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Поршневі комплекти, поршневі кільця

Компресія в циліндрах двигуна ― перевірка.

Для виконання роботи знадобиться помічник, а також компрессометр.
Послідовність виконання
1. Готуємо автомобіль до виконання роботи.
2. Прогріваємо двигун до робочої
температури і вимикаємо запалювання.
3. Виймаємо запобіжники ЕБУ і ланцюгів системи управління двигуном.
4. Скидаємо тиск палива.
5. Вивертаємо свічки запалювання.
6. Встановлюємо компрессометр в свічковий отвір одного з циліндрів двигуна.

7. Помічник натискає педаль газу до упору в підлогу (щоб повністю відкрилася дросельна заслінка) і включає стартер на 5—10с.
Зауваження
Виміри повинні виконуватися при повністю зарядженої акумуляторної батареї, інакше свідчення будуть невірними.
8. Запам'ятовуємо або записуємо показання компрессометра і обнуляем прилад.
9. Аналогічно заміряємо компресію в трьох циліндрах. У справного двигуна компресія в циліндрах повинна бути не менше 1,0 МПа (10 бар), а різниця в компресії між циліндрами — не більше 0,1 МПа (1,0 бар).
10. Если компрессия меньше, то медицинским шприцем или масленкой заливаем около 10 см3 моторного масла в свечные отверстия цилиндров двигателя с низкой компрессией.
11. Повторяем проверку компрессии. Если компрессия возросла, возможно, «залегли» кольца или изношена поршневая группа. В противном случае неплотно закрываются клапаны или неисправна прокладка головки блока цилиндров.
Рекомендация
Можно попытаться устранить залегание клапанов специальными препаратами, заливаемыми в топливный бак или непосредственно в цилиндры двигателя.
Герметичность клапанов можно проверить сжатым воздухом под давлением 0,2-0,3 МПа (2-3 кгс/см3), подаваемым через свечные отверстия. Подавать воздух необходимо при таком положении распределительного вала, когда оба клапана проверяемого цилиндра закрыты. Если неисправен выпускной клапан, воздух будет выходить через систему выпуска отработавших газов, а если неисправен впускной клапан -через дроссельный узел. Если неисправна поршневая группа, воздух будет выходить через маслозаливную горловину.
Вихід бульбашок повітря через охолоджуючу рідину в розширювальному бачку свідчить про несправність прокладки голівки блоку циліндрів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner