Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1444 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Ходова частина

ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА
Особливості конструкції
Передня підвіска незалежна, телескопічна, з гідравлічними амортизаторными стійками, витими пружинами, нижніми поперечними важелями з розтяжками і стабілізатором поперечної стійкості.
Основним елементом підвіски є телескопічна гідравлічна амортизаторні стійка 1 (рис), нижня частина якої з'єднується з поворотним кулаком 5 двома болтами. Верхній болт 3, проходить
через овальний отвір кронштейна стійки, має ексцентрикові поясок і шайбу. При повороті верхнього болта змінюється розвал переднього колеса.

Передня підвіска у зборі: А - контрольний розмір; 1 - телескопічна стійка; 2 - гайка; 3 - ексцентриковий болт; 4 - гайка; 5 - поворотний кулак; 6 - вал привода переднього колеса; 7 - захисний чохол шарніра; 8 - зовнішній шарнір валу; 9 - нижній важіль; 10 - кульова опора; 11 - декоративний диск (ковпак) колеса; 12 - маточина; 13 - гальмовий диск; 14 - захисний кожух; 15 - поворотний важіль; 16 - нижня опорна чашка; 17 - пружина підвіски; 18 - захисний чохол телескопічної стійки;19 - буфер ходу стиснення; 20 - верхня опорна чашка; 21 - підшипник верхньої опори ; 22 - верхня опора стійки

ЗАДНЯ ПІДВІСКА.
Особливості конструкції
Балка задньої підвіски складається з двох поздовжніх важелів 13 (рис. 6.4) і з'єднувача 12, які зварені між собою через підсилювачі. У задній частині до важелів підвіски приварені кронштейни 14 з вушками для кріплення амортизаторів і фланці 15, до яких кріпляться болтами осі задніх коліс разом зі щитами гальмівних механізмів коліс. Попереду до важелів підвіски приварені втулки 16, в які запресовано резинометалічні шарніри 1. Через шарніри проходять болти, що з'єднують важелі підвіски зі штампосварными кронштейнами 2, які кріпляться клонжеронам кузова приварними болтами. Пружини 11 підвіски одним кінцем спираються на чашку амортизатора 9, іншим кінцем через ізолюючу гумову прокладку 10 ― в опору, приварену до внутрішньої арки кузова.

Кріплення амортизатора: 1 ― захисний кожух; 2 ― буфер ходу стиснення; 3 ― опорна шайба; 4 ― ізолююча прокладка пружини; 5 ― верхня опорна чашка пружини підвіски; 6 ― подушки кріплення штока амортизатора; 7 ― нижня опорна чашка пружини; 8 ― амортизатор; 9 ― болт кріплення амортизатора; 10 ― болт кріплення осі маточини колеса; 11 ― гальмівний барабан; 12 ― підшипник маточини; 13 ― маточина колеса; 14 ― вісь; 15 ― гайка; 16 ― стопорне кільце; 17 ― установочний штифт

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner