505 ₴
Застосування.
Бренд | Модифікація | Двигун | Обсяг | Паливо | Рік випуску |
---|---|---|---|---|---|
MERCEDES-BENZ | V-CLASS (638/2) | M 111.948 | V 200 (638.214, 638.294) | бензин | 02.1997 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | V-CLASS (638/2) | M 111.950 | V 200 (638.214, 638.294) | бензин | 02.1997 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | V-CLASS (638/2) | OM 611.980 | V 200 CDI (638.294) | Дизель | 03.1999 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | V-CLASS (638/2) | OM 611.980 | V 220 CDI (638.294) | Дизель | 03.1999 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | V-CLASS (638/2) | M 111.978 | V 230 (638.234, 638.294) | бензин | 10.1996 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | V-CLASS (638/2) | OM 601.970 | V 230 TD (638.274) | Дизель | 09.1996 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | V-CLASS (638/2) | M 104.900 | V 280 (638.244, 638.294) | бензин | 08.1997 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | VITO автобус (638) | OM 611A (60 KW CDI) | 108 CDI 2.2 (638.194) | Дизель | 03.1999 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | VITO автобус (638) | OM 601.942 | 108 D 2.3 (638.164) | Дизель | 02.1996 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | VITO автобус (638) | OM 611LA (75 KW CDI) | 110 CDI 2.2 (638.194) | Дизель | 03.1999 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | VITO автобус (638) | OM 601.970 | 110 TD 2.3 (638.174) | Дизель | 02.1996 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | VITO автобус (638) | OM 611.980 | 112 CDI 2.2 (638.194) | Дизель | 03.1999 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | VITO автобус (638) | M 111.948 | 113 2.0 (638.114, 638.194) | бензин | 02.1996 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | VITO автобус (638) | M 111.950 | 113 2.0 (638.114, 638.194) | бензин | 02.1996 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | VITO автобус (638) | M 111.978 | 114 2.3 (638.134, 638.194) | бензин | 12.1996 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | Фургон VITO (638) | OM 611A (60 KW CDI) | 108 CDI 2.2 (638.094) | Дизель | 03.1999 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | Фургон VITO (638) | OM 601.942 | 108 D 2.3 (638.064) | Дизель | 03.1997 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | Фургон VITO (638) | OM 611LA (75 KW CDI) | 110 CDI 2.2 (638.094) | Дизель | 03.1999 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | Фургон VITO (638) | OM 601.970 | 110 D 2.3 (638.074) | Дизель | 03.1997 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | Фургон VITO (638) | OM 611.980 | 112 CDI 2.2 (638.094) | Дизель | 03.1999 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | Фургон VITO (638) | M 111.948 | 113 (638.014, 638.094) | бензин | 03.1997 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | Фургон VITO (638) | M 111.950 | 113 (638.014, 638.094) | бензин | 03.1997 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | Фургон VITO (638) | M 111.948 | 113 2.0 (638.014, 638.094) | бензин | 03.1997 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | Фургон VITO (638) | M 111.950 | 113 2.0 (638.014, 638.094) | бензин | 03.1997 - 07.2003 |
MERCEDES-BENZ | Фургон VITO (638) | M 111.978 | 114 2.3 (638.034, 638.094) | бензин | 03.1997 - 07.2003 |
Передні гальмівні
механізми
Перевірки
1. Перевірте стан гальмівного
диска.
а) Зніміть колесо.
б) Перевірте гальмівний диск на відсутність
сколів і тріщин.
1 - гальмовий диск, А - паутиновидные
тріщини, В - перпендикулярні
тріщини, З - нерівномірний знос
диска в результаті тертя, D - довгі
тріщини, k - ширина тріщини,
l - ширина і глибина тріщини, m -
допустима довжина тріщини.
в) Огляньте диск на відсутність за-
диров. Якщо глибина задирака більше
1,5 мм, то замініть гальмівний диск.
г) На гальмівному диску допускається
наявність тріщин шириною і глибиною
не більше 1,5 мм, при цьому їх довжина
не повинна перевищувати 75% ширини
доріжки тертя. Більшість тріщин
досягають довжини 50% ширини
доріжки тертя. Коли довжина тріщини
перевищує 75%, з'являється
небезпека виникнення наскрізних
тріщин. У цьому випадку гальмівний
диск потрібно замінити.
- Оцініть форму тріщин (n) гальмівного
диска. На даному малюнку
вказана тріщина, займає близько
72% доріжки тертя, що перевищує
допустима межа.
Гальмівний диск з наскрізною тріщиною,
зазначеної стрілкою, також не
може далі експлуатуватися.
д) Огляньте диск на відсутність
впливу високої теплової навантаження.
H - гальмівний д і ск після впливу
ви сокої теплової навантаження
(червоний колір вентиляційного каналу),
J - гальмівний диск після
дії низької теплової навантаження
(іржавий колір вентиляційного
каналу).
Для збільшеною теплової навантаження
на гальмівний диск характерно:
- почервоніння вентиляційного каналу;
- утворення тріщин;
- освіта теплової точки;
- нагар.
Якщо на гальмівному диску присутні
ознаки теплового навантаження, то
перевірте гальмівний супорт і спрямовуючу
супорта, при необхідності
відремонтуйте або замініть
їх. Якщо гальмівні диски всіх
коліс мають ознаки підвищеної
теплової навантаження, то можливо її
причиною є висока завантаження
автомобіля.
Гальмівна система 277
2. Виміряйте товщину гальмівного диска.
а) Зніміть колесо.
б) За допомогою штангенциркуля виміряйте
товщину гальмівного диска.
Товщина гальмівного диска:
номінальна...............................28 мм
гранична,
потребує заміни.................. 25 мм
Торцеве биття...........менше 0,03 мм
Відхилення
від площинності...... менше 0,04 мм
в) Заміните гальмівний диск, якщо його
товщина досягла граничної або
мінімально допустимої товщини.
3. Перевірте товщину накладок гальмівних
колодок.
а) Візуально оцініть товщину накладок
гальмівних колодок.
Мінімально допустима
товщина накладок
гальмівних колодок........................2 мм
Примітка: при необхідності використовуйте
ліхтарик або дзеркальце.
б) При необхідності, зніміть і
виміряйте товщину накладок гальмівних
колодок. Замініть гальмівні
колодки комплектом (права і ліва
сторона одночасно), якщо хоч
одна з накладок колодки має мінімальну
або меншу товщину.
4. Перевірте пильник у верхній частині
гальмівного супорта (9) і гальмівного
шлангу (10) на відсутність пошкоджень.
При необхідності, замініть їх.
5. Очистіть компоненти гальмівного
механізму, перевірити їх на відсутність
пошкоджень і зносу, при необхідності,
замініть.
6. (Моделі з гальмівним супортом
Bosch) Перевірте пружини на відсутність
пошкоджень або деформацій.
При необхідності, замініть їх.
7. (Моделі з гальмівним супортом
Brembo) Замініть пружини на нові.
Зняття і установка гальмівний озны х колодок. 2 - кришка, 3 - болт, 4 - гальмівний озной
супорт, 5 - пружина, Х88/13 - роз'єм правого датчика зносу наклад
про гальмівний озны х колодок, Х88/14 - роз'єм лівого датчика зносу накладок
гальмівний озны х колодок.
Заміна гальмівних колодок
Примечание: при замене тормозных
колодок руководствуйтесь сборочным
рисунком "Снятие и установка
тормозных колодок".
1. Снимите крышку с бачка тормозной
жидкости.
2. Снимите передние колеса.
3. Отсоедините разъем от левого
(Х88/14) или правого (Х88/13) датчика
износа тормозных колодок.
4. Снимите крышку (2).
Примечание: при установке нанесите
на внутреннюю сторону крышки (2)
смазку. В противном случае под нее
может попасть влага и способствовать
возникновению коррозии суппорта.
5. Отверните болт (3).
Примечание: при установке замените
болт (3) на новый.
Момент затяжки........................34 Н-м
6. Підніміть супорт (4), зафіксуйте
його від падіння і зніміть гальмівні
колодки.
Примітка:
- При установці не наносити мастику
або мастило на гальмівні колодки.
- Завжди замінюйте датчик зносу
накладок гальмівних колодок і встановлюйте
його на зовнішню
гальмівну колодку.
7. Очистіть гальмівний механізм і перевірте
товщину накладок гальмівних колодок
і гальмівних дисків (див. підрозділ
"Перевірки"). Замінити пружини (5).
Граничний знос накладок.......... 3 мм
Гальмівний диск:
товщина..................................... 28 мм
предельный износ..................... 25 мм
торцовое биение......менее 0,03 мм
неплоскостность.....менее 0,04 мм
8. При помощи специального инструмента
утопите поршень в тормозной
цилиндр.
Примечание:
- При затрудненном перемещении
поршня, замените тормозной суппорт.
- После того как поршень будет
утоплен в цилиндре, пыльник должен
полностью сложиться и не топорщиться.
В противном случае,
пыльник может быть поврежден
при установке тормозных колодок.
9. Установка производится в порядке,
обратном снятию.
10. Перед запуском двигателя нажмите
на педаль тормоза несколько раз,
щоб притиснути гальмівні колодки до
дискам.
11. Перевірити рівень гальмівної рідини
(див. розділ "Технічне обслуговування
та загальні процедури перевірки і
регулювання").
12. Перевірте гальмівну систему на
відсутність витоків.
Зняття і установка супорта
Примітка: при знятті і установці
керуйтеся складальним малюнком
"Зняття і установка супорта".
1. Зніміть кришку з бачка гальмівний
рідини.
2. Зніміть переднє колесо.
3. Відверніть болт (1) і зніміть лівий
(S10/1) або правий (S10/2) датчик
зносу накладок гальмівних колодок.
Зніміть також дріт (2) датчика.
Момент затяжки..........................8 Н-м
4. Від'єднайте шланг гальмівний (3).
Негайно встановіть заглушки на
відкриті отвори в супорті (5)
щоб уникнути попадання забруднень
в систему. Перевірте гальмівний
шланг (3) на відсутність тріщин і подряпин,
при необхідності, замініть
його.
Примітка: при установці переконайтеся,
що гальмівний шланг (3) не
перевернутий і розташовується на достатній
відстані. В іншому
разі гальмівний
Основні | |
---|---|
Виробник | КАМОКА |
Країна виробник | Польща |
Марка | Mercedes-Benz |
Модель | Vito |
Призначення | Передні колеса |
Сумісність з маркою | Mercedes-Benz |
Сумісність з моделлю | Vito |
Стан | Новий |
Тип | Невентильовані |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |