623 ₴
Для регулювання потужності двигуна на автомобілі використовується електронний привід дросельної заслінки. Водій, у відповідності зі своїми намірами щодо зміни потужності двигуна, натискає на педаль «газу». Положення педалі відстежується за допомогою двох датчиків кутових переміщень (розташованих у модулі педалі «газу»), які передають сигнали контролера. З контролера відповідні сигнали надходять в блок управління дросельного вузла, який змінює положення заслінки. Додатково з контролера надходять команди по зміні моменту запалювання, часу і тривалості упорскування палива. При такому методі управління дросельною заслінкою (для забезпечення безпеки руху та зниження витрати палива) контролер може регулювати положення заслінки без зміни водієм положення педалі «газу».
У модулі педалі «газу» для забезпечення більшої надійності застосовуються два датчика положення педалі. Обидва датчики являють собою потенціометри з ковзним контактом, укріпленим на загальному валу. При кожній зміні положення педалі змінюється опір датчиків і, відповідно, напруга, яке передається контролеру. При відсутності сигналу одного з датчиків модуля педалі «газу» робота двигуна в початковий момент можлива тільки на режимі холостого ходу. Як тільки система управління протягом певного часу пізнає інший датчик положення педалі, то з'явиться можливість руху автомобіля.
При відсутності сигналів з обох датчиків положення педалі «газу» двигун може працювати тільки на підвищених обертах холостого ходу і не реагує на педаль «газу» - можливе лише самостійний рух до місця ремонту на 1-2 передачі.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | АвтоВАЗ |
Марка | ВАЗ |
Сумісність | ВАЗ 21214 2006 |
Стан | Новий |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Користувальницькі характеристики | |
Модель | 21074 |