275 ₴
ПЕРЕВІРКА І ЗАМІНА КОМУТАТОРА БЕЗКОНТАКТНОЇ СИСТЕМИ ЗАПАЛЮВАННЯ
Транзисторний комутатор типу 131.3734 або 90.3734 (та інші) встановлений на щиті передка з правого боку. Він перетворює керуючі імпульси датчика Холла в розподільнику запалювання в імпульси струму в первинній обмотці котушки запалювання. Так як комутатор під час роботи виділяє велику кількість тепла, необхідно періодично
очищати його корпус від бруду і пилу і не закривати сторонніми предметами
Вам будуть потрібні: торцева головка
«на 10», викрутка.
1. Від'єднайте дріт від клеми «мінус»
акумуляторної батареї.
2. Зніміть комутатор з автомобіля, відвернувши дві гайки кріплення і від'єднавши проводи.
3. Зберіть на підходящої металевій пластині схему приведену на рис. 10.8. Наконечник дроту високої напруги 5 закріпіть на відстані 6 -7 мм від пластини. При включенні вимикача 4 амперметр 1 повинен показувати струм 6 -7 А, а через 1-3 с.
Рис. 1 0 .8 . Схема для перевірки комутатора: 1 - амперметр; 2 - акумуляторна батарея; 3 - комутатор;
4 - вимикач; 5 - провід високої напруги; 6 - котушка запалювання
струм повинен знизитися до 0. В момент вимкнення вимикача 4 між наконечником дроти високої напруги 5 і пластиною повинна проскакувати іскра (можливо постійне іскріння). В іншому випадку комутатор
3 несправний і підлягає заміні.
4.Встановіть перемикач в порядку, зворотному зняттю.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | СОВЕК |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Волга |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Користувацькі характеристики | |
Тип комутатора | Некерований |