868 ₴
ГОЛОВНИЙ ГАЛЬМІВНИЙ ЦИЛІНДР.
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ
Головний циліндр з послідовним розташуванням поршнів, на корпусі головного циліндра закріплений бачок в наливну
горловині якого встановлений датчик недостатнього рівня гальмівної рідини.
Головний циліндр: 1 ― корпус циліндра; 2, 3 ― поршні контурів привода гальм; А ― розпірна
шайба; 5 ― штовхач
Головний циліндр не розбірної і ремонту не підлягає. При виході з ладу необхідна його заміна
ЗНЯТТЯ ТА УСТАНОВКА ГОЛОВНОГО ГАЛЬМІВНОГО ЦИЛІНДРА
Головний гальмівний циліндр знімають для його заміни, а також профілактики і вакуумного
підсилювача гальм Вам будуть потрібні: ключі «на 10», «на 13».
1 Відверніть дві гайки кріплення трубопроводів до циліндра від'єднайте трубопроводи від циліндра і відведіть їх у бік За-
глушіть отвори в трубопроводах.
ПРИМІТКА
Бачок головного циліндра знятий для наочності. Якщо немає потреби знімати бачок, знімайте головний гальмівний циліндр в зборі з бачком.
3 Зніміть циліндр.
Встановлюйте головний гальмівний циліндр в порядку, зворотному зняттю.
Основні | |
---|---|
Виробник | Fenox |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 21213 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 21213 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |