

990 ₴
ГОЛОВНИЙ ТОРМОЗНОЇ ЦИЛІНДР.
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ
Головний циліндр із послідовним розташуванням поршнів, на корпусі головного циліндра закріплений бачок у наливний
горловине якого встановлений датчик недостатнього рівня гальмівної рідини.

Головний циліндр: 1 — корпус циліндра; 2, 3 — поршні привода контурів гальм; А — розпірна
шайба; 5 — штовхач
Головний циліндр нерозбірний і ремонт не підлягає. Під час виходу з ладу необхідна його заміна
СНЯТТІ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ГОЛОВНОГО ТОРМОЗНОГО ЦИЛЕНДРА
Головний гальмівний циліндр знімають для його заміни, а також профілактики та вакуумного
підсилювача гальм Вам будуть потрібні: ключі «на 10», «на 13».

1 Відверніть дві гайки кріплення трубопроводів до циліндра від'єднайте трубопроводи від циліндра та відведіть їх убік За-
глуште отвори в трубопроводах.
ЗАСТОСУВАННЯ
Бачок із головного циліндра знятий для наочності. Якщо немає потреби знімати бачок, знімайте головний гальмівний циліндр у зборі з бачком.
3 Зніміть циліндр.
Встановлюйте головний гальмівний циліндр у порядку, зворотному зняттю.
| Основні | |
|---|---|
| Сумісність з маркою | ВАЗ |
| Сумісність з моделлю | 21213 |
| Тип техніки | Легковий автомобіль |
| Тип запчастини | Оригінал |
| Виробник | OEM |
| Країна виробник | Південна Корея |
| Код запчастини | 21213-3505009-OEM |
| Стан | Новий |
| Користувальницькі характеристики | |
| Марка | ВАЗ |
| Модель | 21213 |
| Сумісність з: | ВАЗ 21214 2006 |