1 437 ₴
ДАТЧИК МАСОВОЇ ВИТРАТИ ПОВІТРЯ -ПЕРЕВІРКА І ЗАМІНА.
Для виконання роботи потрібно мультиметр (в режимі вольтметра).
Перевірка і зняття
1. Готуємо автомобіль до виконання роботи.
2. Натискаємо на фіксатор колодки і від'єднуємо колодку джгута проводів від датчика масового витрати повітря.
3. Під'єднуємо «мінусовій» щуп вольтметра до «масі» (до двигуна).
4. Включивши запалювання, вольтметром вимірюємо напругу піта-
ния на выводе 2 колодки жгута проводов (нумерация выводов выполнена на датчике).
Замечание
Напряжение на выводе должно быть не меньше 12 В. Если напряжение не поступает на колодку или оно меньше
12 В, значит, разряжена аккумуляторная батарея, неисправна цепь питания или неисправен ЭБУ.
5. Вольтметром измеряем напряжение питания на выводе 4 колодки жгута проводов.
Зауваження
Напруга на виводі має бути близько 5 Ст. Якщо напруга не відповідає нормі, значить, несправна ланцюг живлення датчика або несправний ЕБУ.
6. Хрестової викруткою послаблюємо хомут і від'єднуємо повітропідвідному шланг від датчика.
7. Торцевим ключем на 10 мм відвертаємо два болта кріплення датчика масового витрати повітря.
8. Знімаємо датчик і витягаємо ущільнювальне кільце.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 1118 |
Призначення | Витратомір повітря |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 1118 |
Стан | Новий |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Виробник | АвтоТрейд |