692 ₴
Встановлено в приймальній трубі системи випуску відпрацьованих газів. Кисень, що міститься в відпрацьованих газах, створює різність потенціалів на виході датчика, що змінюється приблизно від 0.1 В (багато кисню — бідна суміш) до 0.9 В (моло кисню — багата суміш). За сигналом від датчика кисню контролер коригує подавання палива форсунками так, щоб склад відпрацьованих газів був оптимальний для роботи нейтралізатора (напруга кисневого датчика — приблизно 0.5 В). Для нормальної роботи датчик кисню має мати температуру не нижчу за 360 °C, тому для швидкого прогрівання після запуску двигуна в нього вбудований нагрівальний елемент.
Контролер постійно видає в ланцюг датчика кисню стабілізовану напругу 0.45 В. Поки датчик не прогріє опорну напругу залишається незмінним. Водночас контролер керує системою впорскування, не з огляду на напругу на датчику. Щойно датчик прогріється, він починає вимірювати опорну напругу. Тоді контролер вимикає нагрівання датчика та починає враховувати сигнал датчика кисню.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Сумісність | ВАЗ 2112 1999-2008, ВАЗ 2108 1984-2003, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2111 1998-, ВАЗ 2110 1995-2014, ВАЗ 2109 1987-2011 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Стан | Новий |
Тип техніки | Легковий автомобіль |