675 ₴
Установлен в приемной трубе системы выпуска отработавший газов. Кислород, содержащийся в отработавших газах, создает разность потенциалов на выходе датчика, изменяющуюся приблизительно от 0.1 В (много кислорода ― бедная смесь) до 0.9 В (мало кислорода ― богатая смесь). По сигналу от датчика кислорода контроллер корректирует подачу топлива форсунками так, чтобы состав отработавших газов был оптимальный для работы нейтрализатора (напряжение кислородного датчика ― около 0.5 В). Для нормальної роботи датчик кисню повинен мати температуру не нижче 360 С, тому для швидкого прогріву після запуску двигуна в нього вбудований нагрівальний елемент.
Контролер постійно видає в ланцюг датчика кисню стабілізовану напругу 0.45 Ст. Поки датчик не прогріє опорне напруга залишається незмінним. При цьому контролер управляє системою уприскування, не враховуючи напруга на датчику. Як тільки датчик прогріється, він починає вимірювати опорне напруга. Тоді контролер відключає нагрів датчика і починає враховувати сигнал датчика кисню.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2110 |
Сумісність | ВАЗ 2108 1984-2003, ВАЗ 21213 2001-2006, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2109 1987-2011 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2110 |
Стан | Новий |
Тип техніки | Легковий автомобіль |