98 ₴
ДАТЧИК МАСОВОЇ ВИТРАТИ ПОВІТРЯ -ПЕРЕВІРКА І ЗАМІНА.
Для виконання роботи потрібно мультиметр (в режимі вольтметра).
Перевірка і зняття
1. Готуємо автомобіль до виконання роботи.
2. Натискаємо на фіксатор колодки і від'єднуємо колодку джгута проводів від датчика масового витрати повітря.
3. Під'єднуємо «мінусовій» щуп вольтметра до «масі» (до двигуна).
4. Включивши запалювання, вольтметром вимірюємо напругу піта-
ня на виводі 2 колодки джгута проводів (нумерація висновків виконана на датчику).
Зауваження
Напруга на виводі повинно бути не менше 12 В. Якщо напруга не надходить на колодку або воно менше
12 В, означає, розряджена акумуляторна батарея, несправна ланцюг живлення або несправний ЕБУ.
5. Вольтметром вимірюємо напругу живлення на виводі 4 колодки джгута проводів.
Зауваження
Напруга на виводі має бути близько 5 Ст. Якщо напруга не відповідає нормі, значить, несправна ланцюг живлення датчика або несправний ЕБУ.
6. Хрестової викруткою послаблюємо хомут і від'єднуємо повітропідвідному шланг від датчика.
7. Торцевим ключем на 10 мм відвертаємо два болта кріплення датчика масового витрати повітря.
8. Знімаємо датчик і витягаємо ущільнювальне кільце.
Основні | |
---|---|
Виробник | Cargen |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2107 |
Сумісність | ВАЗ 2105 1981- |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2107 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Користувацькі характеристики | |
Призначення | Витратомір повітря |