Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1715 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Джгут проводів Газель, Соболь 406 до 2003 року випуску (до блоку управління двигуном МІКАС 7.1) (пр-во АМС)

Джгут проводів Газель, Соболь 406 до 2003 року випуску (до блоку управління двигуном МІКАС 7.1) (пр-во АМС)

  • В наявності
  • Код: 3302-3761 582-01

3 595 ₴

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики

ДІАГНОСТИКА НЕСПРАВНОСТЕЙ БОРТОВОГО ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ
ДО складу типової електричної ланцюга можуть входити основний електричний елемент, різні вимикачі, реле, електромотори, запобіжники, плавкі вставки або переривники кола, що відносяться до даного елементу проводка і контактні роз'єми, службовці для з'єднання основного елемента з акумуляторною батареєю і «масою» кузова. Перед тим як приступити до роботи по усуненню несправностей в якій-небудь електричної ланцюга, уважно вивчіть відповідну
схему щоб як можна більш чітко уявити собі її функціональне призначення. Коло пошуку несправності зазвичай звужується
за рахунок поступового визначення і виключення нормально функціонуючих елементів того ж контура. При одночасному
виході з ладу декількох елементів або контурів найбільш імовірною причиною відмови є перегорання відповідного
запобіжника або порушення контакту з «масою» (різні ланцюги у багатьох випадках можуть замикатися на один запобіжник
або висновок заземлення). Відмови електрообладнання часто пояснюються найпростішими причинами, такими як корозія контактів роз'ємів, вихід з ладу запобіжника, перегорання плавкої вставки або пошкодження реле. Візуально перевірте стан всіх запобіжників, проводки і контактних роз'ємів ланцюга перед тим, як приступати до більш детальній перевірці справності її компонентів. У разі застосування для пошуку несправності діагностичних приладів ретельно сплануйте (у відповідності з додатковими електричними схемами), у які точки контуру і в якій послідовності слід підключати прилад для найбільш ефективного виявлення несправності. В число основних діагностичних приладів входять тестер електричних ланцюгів або вольтметр (можна використовувати і 12-вольтів контрольну лампу з комплектом з'єднувальних
проводів), індикатор обриву ланцюга (пробник), що включає лампу власний джерело живлення і комплект з'єднувальних
проводів. Крім того, завжди слід мати в автомобілі комплект проводів для пуску двигуна від зовнішнього джерела живлення (акумуляторної батареї іншого автомобіля), обладнаних затискачами типу «крокодил». Як вже було згадано, перед тим як приступити до перевірки ланцюга за допомогою діагностичного обладнання, визначте за схемами місця його підключення. Перевірки наявності напруги живлення проводяться в разі порушення електричної ланцюга. Підключіть один з проводів тестера електричних ланцюгів до клеми «мінус» акумуляторної батареї або забезпечте хороший контакт з кузовом автомобіля.
Інший провід тестера приєднайте до контакту роз'єму перевіряється ланцюга, переважно найближчого до акумуляторної батареї
або запобіжника. Якщо контрольна лампа тестера загоряється, напруга живлення на даному відрізку ланцюга є, що підтверджує справність ланцюга між даною точкою ланцюга і акумуляторною батареєю. Діючи таким же чином, досліджуйте іншу частину ланцюга. Виявлення порушення напруги живлення свідчить про наявність несправності між даною точкою ланцюга і останньої з перевірених раніше (де була напруга живлення). У більшості випадків причина відмови полягає в ослабленні контактних роз'ємів і пошкодження самих контактів (окислення). Пошуки місця короткого замикання. Одним з методів пошуку короткого замикання є витяг запобіжника і підключення замість нього лампи-пробника або
вольтметра. Напруга в ланцюзі повинно бути відсутнім. Посмикайте проводку спостерігаючи за лампою-пробником. Якщо лампа почне блимати, де-то в даному джгуті проводів є замикання на «масу», можливо, викликане перетиранием ізоляції проводів. Аналогічна перевірка може бути проведена для кожного з компонентів електричної ланцюга шляхом включення відповідних вимикачів.

Перевірка надійності контакту з «масою». Вийміть акумуляторну батарею і приєднайте до точки з завідомо хорошим
контактом з «масою» один з проводів лампи пробника, має автономне джерело живлення. Інший провід лампи підключіть
до перевіряється джгуту проводів або контакту роз'єму. Якщо лампа спалахує, контакт з «масою» в порядку, і навпаки
КОРИСНИЙ РАДА
Попередньо необхідно перевірити працездатність вашої лампи-пробника, підключивши її проводу безпосередньо
до клем акумуляторної батареї, ― лампа повинна загорітися. Номінальна напруга автономного джерела живлення тестера
має бути 12 В, а потужність лампи не менше 21 Вт.

Перевірка на відсутність обриву проводиться для виявлення обривів електричної ланцюга. Після відключення живлення контуру перевірте його за допомогою лампи-пробника з автономним джерелом живлення. Підключіть дроти пробника до обох кінців ланцюга. Якщо контрольна лампа спалахує, обрив в ланцюзі немає Якщо лампа не загоряється, то це свідчить про наявність у обриву ланцюга. Аналогічним чином можна перевірити і справність вимикача, приєднавши пробник до його контактів. При перекладі вимикача в положення «ВКЛ» лампа пробника повинна загорятися.

Локалізація місця обриву. При діагностиці підозрюваного в наявності обриву ділянки електричного ланцюга візуально виявити
причину несправності виявляється досить складно, так як буває важко візуально перевірити клеми на появу корозії
або порушення якості їх контакту із-за обмеженого доступу до них (зазвичай клеми закриті корпусом контактного роз'єму).
Різке посмикування корпусу колодки джгута проводів на датчику або самого джгута проводів у багатьох випадках призводить до відновлення контакту. Не забувайте про це при спробах локалізації причини відмови ланцюга, підозрюваної в наявності обриву. Нестабільно виникають відмови можуть бути наслідком окислення клем або порушення якості контактів.
Діагностика несправностей електричних ланцюгів не являє собою важку задачу при умові чіткого уявлення того, що електричний струм надходить до всіх споживачів (лампа, електромотор і т. п.) від акумуляторної батареї по проводах через вимикачі, реле, запобіжники, плавкі вставки, а потім повертається в батарею через «масу» (кузов автомобіля. Будь-які проблеми, пов'язані з відмовою електрообладнання, можуть бути викликані припиненням подачі на них електричного струму від батареї або повернення струму в батарею.

Мікро процесорна система запалювання двигунів ЗМЗ - 4061 і ЗМЗ - 4063.

Умовні позначення елементів: III - до підігрівача опалювача (встановлюється на частину автомобілів); IV - схема системи запалювання; А, В, С, D і Е - до схемою підігрівача-
нагрівника (встановлюється на частину автомобілів). При його установці помаранчевий провід між 33 і 41 від'єднано. I - ланцюг; I I - контакт; I I I - адреса 1* - «маса»; 2* - «+12В АКБ»; 3* - висновок 15; 4 * - до контрольної лампи діагностики; 5* - до тахометру; 6* - загальний; 7* - харчування на 62; 8 * - сигнал від 62; 9* - сигнал від 63; 10* - сигнал від 64; 11* - сигнал від 65 (+ ); 12 * - сигнал від 65 ( - ) ; 13 * - управління 66; 14* - управління 60; 15* - управління 60

Система управління двигуна ЗМЗ - 405 24

А9 - паливний модуль;
В1 - датчик покажчика тиску масла;
B2 - датчик сигнальної лампи аварійного падіння тиску
масла;
В5 - датчик сигнальної лампи аварійного падіння рівня
гальмівної ж рідині;
В7 - датчик покажчика температури охолодної рідини;
В8 - датчик сигнальної лампи перегріву охолоджуючої
ж рідині;
В12 - датчик покажчика рівня палива;
О 13 - датчик покажчика рівня палива в правому баку
(ГАЗ-33027);
В17 - датчик положення педалі акселератора;
В46 - датчик швидкості;
B57 - датчик вмикання електромагнітної муфти вентилятора;
В64, 70 - датчики температури;
В72 - датчик концентрації кисню (для автомобілів
з нейтралізатором відпрацьованих газів);
В74 - датчик синхронізації і частоти обертання колінчастого
вала;
В75 - датчик масової витрати повітря;
В76 - датчик положення дросельної заслінки (електронний
дросельний вузол двигуна ЗМ З-40524);
В91 - датчик фази;
В92 - датчик детонації;
В97 - датчик нерівної дороги;
D7 - блок управління антиблокувальною системою гальм
(встановлена на частину автомобілів);
D21 - пульт управління опалювально-вентиляційною
установкою;
D23 - блок керування двигуном;
D27 - регулятор освітленості приладів;
Е1 - фара головного світла ліва;
Е2 - фара головного світла права;
Е9 - бічний покажчик повороту лівий;
Е10 - бічний покажчик повороту правий;
Е 1 6 - плафон освітлення передніх сидінь кабіни;
Е17 - плафон освітлення вантажної платформи (ГАЗ-3302,
-33021, -33027);
Е18, Е19 - плафони освітлення вантажного відділення автофургонів;
Е20 - плафони освітлення пасажирського салону
(праві);
E27 - ліхтар задній лівий;
Е 2 8 - ліхтар задній правий;
E30, E64 - ліхтарі освітлення номерного знаку;
Е35 - ліхтар подкапотный;
Е59 - прикурювач;
Е60, Е61 - плафони освітлення пасажирського салону
(ліві);
Еб3 - плафон освітлення поднож ки;
Е65 - плафон освітлення другого ряду сидінь (для автоф
ургонов з двома рядами сидінь);
Е71 - плафон освітлення речового ящика;
F1-F4 - свічки запалювання;
F41 - блок запобіжників додатковий;
F42 - блок запобіжників верхній;
F43 - блок запобіжників нижня ний;
G1 - генератор;
G2 - акумуляторна батарея;
H1, H2 - сигнали звуковы е;
Н6 - зумер сигналу водієві (ГАЗ-3302, -33021,
-33027);
Н62 - лампа габаритного вогню ліва;
Н63 - лампа габаритного вогню права;
Н70 - лампа задня протитуманна ліва;
Н71 - лампа задня протитуманна права;
Н72 - лампа світла заднього ходу ліва;
Н73 - лампа світла заднього ходу права;
Н74 - лампа стоп-сигналу ліва;
Н75 - лампа стоп-сигналу права;
Н76 - лампа заднього габаритного вогню ліва;
Н77 - лампа заднього габаритного вогню права;
Н78 - лампа заднього покажчика повороту ліва;
Н79 - лампа заднього покажчика повороту права;
Н98 - лампа ближнього світла ліва;
Н99 - лампа ближнього світла права;

H100 - лампа дальнього світла ліва;
Н101 - лампа дальнього світла права;
Н102 - лампа переднього покажчика повороту ліва;
Н103 - лампа переднього покажчика повороту права;
К1 - реле стартера;
К3 - реле управління склоочисником;
К7 - реле сигналів;
К9, К46 - реле;
К12 - переривач покажчиків повороту;
К13 - переривник сигнальної лампи включення стоянкового
гальма;
К16 - вимикач акумуляторної батареї дистанційний
(для автобусів);
К36 - реле вмикання електромагнітної муфти;
К40 - реле включення фар;
M1 - стартер;
М2 - електродвигун вентилятора отопітеля;
М4 - електродвигун склоочисника;
М5 - електродвигун насоса склоомивача;
М8 - електронасос додаткового обігрівача (для автобусів
і автоф ургонов з двома рядами сидінь);
М10 - електробензонасос;
М20 - електродвигун додаткового обігрівача (для
автобусів та автофургонів з двома рядами сидінь);
М38 - електропривод коректора світла фар (праві й);
М39 - електропривод коректора світла фар (лівий);
М43 - моторедуктор крана опалювача;
Р2 - комбінація приладів;
R12 - резистор електродвигуна нагрівника;
R13 - резистор електродвигуна додаткового обігрівача
(для автобусів та автофургонів з двома рядами сидінь);
S1 - вимикач системи пуску і приладів;
S3 - вимикач плафонів другого ряду сидінь (для
автофургонів з двома рядами сидінь);
55 - вимикач аварійної сигналізації;
56 - перемикач електродвигуна і електронасоса
нагрівника;
S9 - перемикач покажчиків повороту і світла фар;
512 - перемикач склоочисника;
513 - кнопковий вимикач дистанційного вимикача
акумуляторної батареї (для автобусів);
514 - перемикач датчиків рівня палива (ГАЗ-33027);
529 - вимикач світла заднього ходу;
530 - вимикач стоп-сигналу;
531 - вимикач сигнальної лампи блокування міжосьового диференціала (для автомобілів з колісною
формулою 4x4);
S36 - вимикач сигналу водієві (ГАЗ-3302, -33021,
-33027);
S39 - перемикач освітлення;
S52 - вимикач сигнальної лампи включення стоянкового
гальма;
S54 - вимикач перевірки справності сигнальних
ламп;
S60 - вимикач плафона речового ящика;
562 - вимикач правих плафонів освітлення пасажирського салону автобусів;
563 - вимикач лівих плафонів освітлення пасажирського салону автобусів;
S73 - перемикач електродвигуна додаткового
обігрівача (для автобусів та автофургонів з двома рядами
сидінь);
S116 - перемикач коректора світла фар;
Т1-Т4 - котушки запалювання;
U1 - радіоприймач;
Х38, Х51 - колодки гніздові;
Х53 - колодка штирові;
Y19-Y22 - електромагнітні ф орсунки;
Y23 - регулятор холостого ходу;
Y46 - клапан продувки адсорбера (для автомобілів
із системою уловлювання парів палива);
Y48 - електромагнітна муфта відключення вентилятора
системи охолодження двигуна;
(I) - вмикання задніх ліхтарів автофургонів та автобусів;
( II) - варіант шасі;
( I I ) - варіант з двома паливними баками;
I - номери виводів

Основні
Країна виробникУкраїна
МаркаГАЗ
МодельГазель
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлюГазель
СтанНовий
ТипАвтомобільні дроти
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 595 ₴
Джгут проводів Газель, Соболь 406 до 2003 року випуску (до блоку управління двигуном МІКАС 7.1) (пр-во АМС)Джгут проводів Газель, Соболь 406 до 2003 року випуску (до блоку управління двигуном МІКАС 7.1) (пр-во АМС)
В наявності
3 595 ₴
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner