201 ₴
Датчик кисню.
Встановлено в приймальній трубі системи випуску відпрацьованих газів. Кисень, що міститься в відпрацьованих газах, створює різність потенціалів на виході датчика, що змінюється приблизно від 0,1 В (багато кисню — бідна суміш) до 0,9 В (моло
кисню — багата суміш). За сигналом від датчика кисню контролер коригує подавання палива форсунками так, щоб склад відпрацьованих газів був оптимальним для ефективної роботи нейтралізатора (напруження кисневого датчика — приблизно 0,5 В). Для нормальної роботи датчик кисню має мати температуру не нижчу за 360 °C, тому для швидкого прогрівання після запуску двигуна в нього вбудований нагрівальний елемент. Контролер постійно видає в ланцюг датчика кисню стабілізовану опорну напругу 0,45 ±0,10 В. Поки датчик не прогріє, опорна напруга залишається незмінною. Водночас контролер керує системою впорскування, не з огляду на напругу на датчику. Щойно датчик прогріється, він починає змінювати опорну напругу. Тоді контролер вимикає нагрівання датчика та починає враховувати сигнал датчика кисню.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Марка | ВАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Модель | 2108 |
Сумісність | ВАЗ 2108 1984-2003, ВАЗ 2109 1987-2011, ВАЗ 21099 1990-2011 |
Виробник | ЗАЗ |