1 722 ₴
Для регулювання потужності двигуна на автомобілі використовується електронний привод дросельної заслінки. Водій відповідно до своїх задумів щодо зміни потужності двигуна натискає на педаль «газа». Положення педалі відстежується за допомогою двох датчиків кутових переміщень (розміщених у модулі педалі «газа»), які передають сигнали контролеру. З контролера відповідні сигнали надходять у блок керування дросельного вузла, який змінює положення заслінки. Додатково з контролера надходять команди зі зміни моменту запалювання, моменту та тривалості впорскування палива. За такого методу керування дросельною заслінкою (для гарантування безпеки руху та зниження витрати палива) контролер може регулювати положення заслінки без зміни водієві положення педалі «газа».
У модулі педалі «газа» для забезпечення більшої надійності застосовуються два датчики положення педалі. Обидва датчики являють собою потенціометри з ковзним контактом, укріпленим на загальному валу. Під час кожної зміни положення педалі змінюється опір датчиків і, відповідно, напруга, яка передається контролеру. Якщо немає сигналу одного з датчиків модуля «газа», робота двигуна в початковий момент можлива тільки на режимі холостого ходу. Щойно система керування впродовж певного часу розпізнає інший датчик положення педалі, з'явиться можливість руху автомобіля.
Якщо немає сигналів з обох датчиків положення педалі «газа», двигун може працювати тільки на підвищених обертах холостого ходу та не реагує на педаль «газа» — можливо лише самостійний рух до місця ремонту на 1-2 передачі.
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |
Марка | ВАЗ |
Модель | 1118 |
Сумісність | ВАЗ Kalina (1118 1119) 2004-, ВАЗ Kalina (1117) універсал 2004- |