632 ₴
Застосовність.
Заміна гальмівних колодок
Примітка: при заміні гальмівних
колодок керуйтеся складальним
малюнком "Зняття і установка
гальмівних колодок".
1. Зніміть кришку з бачка гальмівний
рідини.
2. Зніміть передні колеса.
3. Від'єднайте роз'єм від лівого
(Х88/14) або правого (Х88/13) датчика
зношення гальмівних колодок.
4. Зніміть кришку (2).
Примітка: при установці нанесіть
на внутрішню сторону кришки (2)
мастило. В іншому випадку під неї
може потрапити волога і сприяти
виникненню корозії супорта.
5. Відверніть болт (3).
Примітка: при установці замініть
болт (3) на новий.
Момент затяжки........................34 Н-м
6. Поднимите суппорт (4), зафиксируйте
его от падения и снимите тормозные
колодки.
Примечание:
- При установке не наносите мастику
или смазку на тормозные колодки.
- Всегда заменяйте датчик износа
накладок тормозных колодок и устанавливайте
его на внешнюю
тормозную колодку.
7. Очистите тормозной механизм и проверьте
толщину накладок тормозных колодок
и тормозных дисков (см. подраздел
"Проверки"). Замените пружины (5).
Предельный износ накладок.......... 3 мм
Тормозной диск:
толщина..................................... 28 мм
граничний знос..................... 25 мм
торцеве биття......менше 0,03 мм
неплощинність.....менше 0,04 мм
8. За допомогою спеціального інструменту
втопіть поршень в гальмівній
циліндр.
Примітка:
- При утрудненому переміщенні
поршня, замініть гальмівний супорт.
- Після того як поршень буде
втоплений в циліндрі, пильовик повинен
повністю скластися і не стовбурчитися.
В іншому випадку,
пильник може бути пошкоджений
при установці гальмівних колодок.
Основні | |
---|---|
Виробник | КАМОКА |
Країна виробник | Південна Корея |
Марка | Mercedes-Benz |
Модель | Vito |
Призначення | Передні колеса |
Сумісність з маркою | Mercedes-Benz |
Сумісність з моделлю | Vito |
Стан | Новий |
Тип | Дискові |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |