Електрообладнання
Електроустаткування виконане по однопровідній схемі: негативні висновки джерел і споживачів електроенергії з'єднані з "масою" – кузовом і основними агрегатами автомобіля, які виконують функцію другого проводу. Бортова мережа постійного струму з номінальною напругою 12 Ст. При непрацюючому двигуні всі споживачі живляться від акумуляторної батареї, а після пуску двигуна – від генератора змінного струму з вбудованим випрямлячем і регулятором напруги. При роботі генератора акумуляторна батарея заряджається. Більшість електричних ланцюгів захищені плавкими запобіжниками. Електродвигуни моторедукторов – очисники вітрового скла заднього скла (ВАЗ-2111, -2112), фар (якщо встановлені) – захищені автоматичними біметалічними пре-
дохранителями багаторазового дії. Ланцюг живлення системи вприскування палива (двигуни ВАЗ-2111, -2112)
захищена плавкою вставкою з дроту з житлової зменшеного перерізу (1 мм2). Не захищені ланцюга заряду акумуляторної батареї, запалення (двигун ВАЗ-2110), пуску двигуна, "генератор - вимикач запалювання - монтажний блок". Потужні споживачі (фари, електродвигун вентилятора системи охолодження, електробензонасос тощо) підключаються через реле. Більшість запобіжників і ре-
ле находятся в монтажном блоке, расположенном в салоне автомобиля левее и выше педального узла. Номинальный ток предохранителей и защищаемые ими цепи указаны в таблице. При выходе из строя монтажного блока возможна замена печатной платы или припайка проводов взамен перегоревших токоведущих дорожек.
Для коммутации основных цепей автомобиля служит комбинированный выключатель (замок) зажигания, состоящий из контактной части и механического противоугонного устройства. На автомобилях с двигателями
2111 и 2112 имеется жгут проводов системы впрыска топлива, устанавливаемый взамен жгута системы за-
для спалювання двигуна 2110 ма управління двигунами 2111 і 2112"). Реле і запобіжники системи упорскування знаходяться біля контролера, під консоллю панелі приладів праворуч.
дохранителями багаторазового дії. Ланцюг живлення системи вприскування палива (двигуни ВАЗ-2111, -2112)
захищена плавкою вставкою з дроту з житлової зменшеного перерізу (1 мм2). Не захищені ланцюга заряду акумуляторної батареї, запалення (двигун ВАЗ-2110), пуску двигуна, "генератор - вимикач запалювання - монтажний блок". Потужні споживачі (фари, електродвигун вентилятора системи охолодження, електробензонасос тощо) підключаються через реле. Більшість запобіжників і ре-
ле находятся в монтажном блоке, расположенном в салоне автомобиля левее и выше педального узла. Номинальный ток предохранителей и защищаемые ими цепи указаны в таблице. При выходе из строя монтажного блока возможна замена печатной платы или припайка проводов взамен перегоревших токоведущих дорожек.
Для коммутации основных цепей автомобиля служит комбинированный выключатель (замок) зажигания, состоящий из контактной части и механического противоугонного устройства. На автомобилях с двигателями
2111 и 2112 имеется жгут проводов системы впрыска топлива, устанавливаемый взамен жгута системы за-
для спалювання двигуна 2110 ма управління двигунами 2111 і 2112"). Реле і запобіжники системи упорскування знаходяться біля контролера, під консоллю панелі приладів праворуч.
- 1 111 ₴В наявностіIC-LA2112
- 2 308 ₴В наявностіGE350020
- 350 ₴В наявності21.3847
- 899 ₴В наявності4601.3705
- 1 155 ₴В наявностіIC350006
- 566 ₴В наявності0 258 006 537
- 680 ₴В наявності21104-6105006
- 2 211 ₴В наявностіGE350019
- 556 ₴В наявності0 258 005 247
- 550 ₴В наявності0 258 005 133
- 343 ₴В наявності21120-370501013
- 412 ₴В наявностіБВО3-105-02
- 826 ₴В наявності21120-370708082
- 3 193 ₴В наявності5702.3708000
- 495 ₴В наявності21104-6105006
- 210 ₴В наявності2112-1148300
- 196 ₴В наявності2112-1148300-04
- 1 020 ₴В наявності361.3780000