Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1332 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Котушки запалювання, комутатори

КОТУШКИ ЗАПАЛЮВАННЯ ДВИГУНІВ ЗМЗ-4061, ЗМЗ-4063 І ЗМЗ-40522.

В системі запалювання не використовується традиційний розподільник, тут застосовується для
нерозбірний блок, що складається з двох двухвыводных котушок запалювання типу 3012.3705 або 406.3705. Управління струмом у первинних обмотках котушок запалювання здійснює блок керування одержує інформацію від датчиків і використовує два потужних транзисторних вентиля.
В системе зажигания применяется метод распределения искры, называемый методом холостой искры. Цилиндры двигателя объединены в пары 1-й и 4-й, 2-й и 3-й, искрообразование происходит одновременно в двух цилиндрах: в цилиндре, в котором заканчивается такт сжатия (рабочая искра), и в цилиндре, в котором происходит такт выпуска (холостая искра). В связи с постоянным направлением тока в обмотках катушек зажигания ток искрообразования у одной свечи всегда протекает с центрального электрода на боковой, а у второй
- с бокового на центральный.
Керує запалюванням в системі блок управління.
Датчик положення колінчастого валу подає в блок «опорний» сигнал, на основі якого блок розраховує послідовність спрацьовування котушок в модулі запалювання. Для точного управління запалюванням блок управління використовує наступну інформацію:

- частота обертання колінчастого валу;
- навантаження двигуна;
- температура охолоджуючої рідини;
- положення колінчастого валу.
Найбільш часта причина виходу з ладу котушок - перегрів або міжвиткове замикання,
викликані роботою двигуна з надмірно великими іскровими проміжками свічок запалювання або при наявності зазорів у з'єднаннях високовольтних проводів.
Котушки можна перевірити, не знімаючи з автомобіля.
Вам будуть потрібні: автотестер або омметр, ключ «на 12».

1. Для первісної експрес-перевірки котушки зніміть наконечник зі свічки запалювання,
вставити в нього справну свічку притисніть корпус свічки до «масі» і пустіть двигун
на короткий час. Наявність іскри між електродами свічки вкаже на справність
котушки. Крім того, котушки можна перевірити искросвечным діагностичним приладом 1АП975000. Для цього від'єднайте від котушки дроти високої напруги і замість них підключіть діагност.  Потім проверніть колінчастий вал двигуна стартером
- в розряднику діагноста повинна проскакувати іскра в такт роботі циліндрів.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Забороняється перевіряти котушку запалювання, підносячи високовольтний провід до «масі».
При такій перевірці може вийти з ладу блок керування двигуном.

2.Для повної перевірки котушки від'єднайте дві колодки проводів від роз'ємів первинної
обмотки...

3. ... і високовольтні дроти від роз'ємів
вторинної обмотки.

4.Підключіть до висновків первинної обмотки омметр і виміряйте її опір, воно
має бути 0,4-0,5 Ом.
5.Аналогічно підключіть омметр до висновків вторинної обмотки. Її опір має бути 5 -7 кОм.

6. Якщо перевірка виявила несправність
котушки, виверніть два болта кріплення котушки
до кришки головки блоку...

7 ....зніміть болти разом з притискною
планкою і зніміть котушку.
8.Встановіть котушку в порядку, зворотному
зняттю.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner