Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1450 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Деталі ходової частини

Опис передньої підвіски.

Передня підвіска: 1 — подушка важеля; 2 — важіль; 3 — опора; 4 — поворотний кулак з маточиною; 5 — амортизаторні стійка; 6 — стійка стабілізатора поперечної стійкості; 7 — штанга стабілізатора поперечної стійкості; 8 — подушка штанги стабілізатора; 9 — кронштейн кріплення штанги стабілізатора до щитка передка; 10 — сайлент-блок важеля.

Передня підвіска незалежна 1 типу МакФерсон з поперечними важелями і стабілізатором поперечної стійкості 2, закріпленим на щитку передка. Основа подвеські — телескопічна амортизаторні стійка 3, яка дозволяє колесам переміщатися вгору-вниз при проїзді не-
ровностей і одночасно гасити коливання кузова. Стійка виконана як одне ціле з поворот-
вим кулаком. До середньої частини корпуса стійки приварені опорна чашка пружини і поворотний важіль, який через кульковий наконечник з'єднаний з рульовою тягою. На телескопічної стійки встановлені циліндрична гвинтова пружина з верхнім обертом зменшеного діаметру, гумовий буфер ходу стиснення, а також верхня опора стійки в зборі з підшипником. У корпусі стійки встановлено телескопічний гідравлічний амортизатор. Верхня опора кріпиться трьома самоконтрящимися гайками до чашці брызговика кузова. За рахунок своєї еластичності опора дає можливість стійці гойдатися при ходах підвіски і гасить високочастотні коливання підвіски. Запресований у неї підшипник дозволяє стійці повертатися разом з керованим колесом.
Гальмівні та тягові сили при русі автомобіля сприймаються важелями підвіски, з'єднаними через кульові опори з поворотними кулаками і — через сайлент-блоки та подушки — з
кузовом.
Нижня частина поворотного кулака з'єднана з важелем передньої під - вескі через кульову опору. Палець кульовий опори кріпиться до поворотного кулака гайкою, а корпус опори приклепан до важеля трьома
заклепками.
Для заміни кульової опори потрібно висвердлювати три заклепки і замість них поставити болти
з гайками.
В отвір поворотного кулака запресований дворядні радіально-упорний кульковий підшипник
закрытого типа, а ступица колеса запрессована во внутренние кольца подшипника.

  Описание конструкции задней подвески.

Элементы задней подвески: 1 — балка; 2 — резиновая подушка; 3 — рычаг балки; 4 — нижняя прокладка пружины; 5 — амортизатор; 6 — пружина; 7 — верхняя прокладка пружины; 8 — подушки и шайбы верхнего крепления амортизатора к кузову; 9 — тормозной механизм заднего колеса; 10 — цапфа заднего колеса; 11 — барабан тормозного механизма в сборе с подшипниками заднего колеса; 12 — упорная шайба; 13 — корончатая гайка; 14 — защитный колпак; 15 — сайлент-блок рычага балки.

Задняя подвеска полунезависимая с упругой балкой 1 и продольными рычагами, шарнирно закрепленными на кузове, с бочкообразными пружинами и телескопическими амортизаторами двустороннего действия.
     Для повышения поперечной устойчивости и уменьшения углов крена внутри балки установлен стабилизатор поперечной устойчивости, концы которого закреплены на рычагах подвески болтами с гайками. В средней части стабилизатора установлена резиновая подушка для исключения вибрации стержня. Основной несущий элемент подвески — балка, состоящая из продольных рычагов и соединителя, сваренных между собой.
Ззаду до важелів підвіски приварені кронштейни для кріплення амортизаторів і фланці для кріплення цапф задніх коліс і щитів гальмівних механізмів. Спереду у вушка важелів запресовані сайлент-блоки 2 .
Гумовий масив сайлент-блоку, привулканизирован до обойм. При запресовуванні сайлент-блоку важіль його необхідно строго орієнтувати.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner