Карданні вали і запчастини до них
КАРДАННА ПЕРЕДАЧА
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ
Карданна передача складається з двох валів: проміжного 2 (рис.), заднього 7 і проміжної опори 5 з підшипником 22.3
Карданна передача: 1 ― ковзна вилка; 2 ― проміжний карданний вал; 3 ― відбивач; 4 ― кронштейн
проміжної опори; 5 ― проміжна опора; 6 ― відбивач; 7 ― задній карданний вал; 8 ― фланець карданного вала; 9 ― фланець провідної шестерні головної передачі; 10 ― голчастий підшипник хрестовини; 11 ― хрестовина; 12 ― стяжний болт; 13 ― стопорная шайба; 14 ― стопорная пластина; 15 ― ущільнювальне кільце; 16 ― шлицевая вилка; 17 ― ущільнювальна манжета; 1 8 ― відбивач; 19 ― захисний ковпачок; 20 ― прес-маслянка; 21 ― стопорне кільце; 22 ― підшипник проміжної опори.
ТЕХНІЧНІ ДАНІ КАРДАННОЇ ПЕРЕДАЧІ
Карданні вали з'єднані між собою карданним шарніром. На передньому кінці проміжного
карданного валу шарнірно закріплена ковзна вилка 1 з внутрішніми шліцами. Шлицевой частиною ковзної вилки проміжний карданний вал з'єднаний з вторинним валом коробки передач. Зовні
ковзна вилка забезпечена грязеотражателем для запобігання з'єднання карданного валу і коробки передач від забруднень. Задній кінець проміжного карданного складається з шийки і шлицевой частини.
На шийку напрессован підшипник 22 з проміжною опорою 5 карданної передачі з підшипником в зборі, а на шлицевую частина проміжного карданного валу встановлена шлицевая вилка 16. Корпус проміжної опори прикрепен двома болтами до кронштейна 4, який кріпиться на рамі в чотирьох точках.
Від осьового переміщення шлицевая вилка зафіксована стяжним болтом 12 і П-образної стопорною пластиною 14. Болт укручений в тіло валу. Від мимовільного вивертання болт застопорений шайбою 13 із загнутими на його головку краями. Карданна передача включає в себе три однакових по конструкції
шарніра. У кожному шарнірі є хрестовина 11, цапфи якої є внутрішніми опорами голчастих підшипників 10, встановлених у вушках вилок. У вушках підшипники зафіксовані стопорними
кільцями 21. Для захисту від забруднень і для утримання мастила в підшипниках внутрішні кінці хрестовин обладнані ущільнювальними манжетами 17. У кожну хрестовину ввернута прес-маслянка 20 для поповнення мастила в голчастих підшипниках. Задній шарнір заднього карданного валу 7 має
фланець 8, який чотирма болтами з гайками прикріплений до фланця 9 провідної шестерні головної передачі.
- 3 700 ₴В наявності3302-2202015-10
- 3 700 ₴В наявності3302-2202015-20
- 4 450 ₴В наявності3302-2202015
- 5 600 ₴В наявності330202-2200010
- 2 580 ₴В наявності3302-2202015-10
- 2 400 ₴В наявності31029-2200010-10
- 405 ₴В наявності31029-2201048-10
- 2 750 ₴В наявності330202-2200010
- 220 ₴В наявності201518-П29
- 51 ₴В наявності3302-2200800-01
- 3 950 ₴В наявності3302-2200010-10
- 590 ₴В наявності24-2201047
- 450 ₴В наявності24-2201047
- 3 826 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
2217-2200010 - 3 337 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
TW.97135.02.02 - 4 794 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
3302-2202015 - 3 712 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
330202-2200010 - 2 047 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
130-2200023Д-А2