Продавець Интернет-магазин "Профессионал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
496 відгуків
+380930661177
+380965698223
+380661664592

Особливості конструкції.

Зчеплення – однодискове, сухе, з центральною нажимною пружиною діафрагмового типу. Розта-шоване в алюмінієвому картері 17, прикріпленому трьома болтами і однією шпилькою до блоку двигуна і конструктивно об'єднаний з коробкою передач. Кожух зчеплення 10 з'єднаний з маховиком 13 шістьма болтами. В маховику є три штифта, які при установці входять у відповідні отвори кожуха, центрируя його. Трьома парами пружних сталевих пластин кожух 10 з'єднаний з ведучим диском 12. Цей вузол в зборі балансують на стенді, тому заміняти його слід цілком. Заміна необхідна при кільцевому зносі пелюстки натискної пружини 18 на глибину більше 0,8 мм, а також при зменшенні зусилля на педалі при вимиканні зчеплення (і, відповідно, збільшення робочого ходу), що вказує на великий знос поверхні ведучого диска або "осідання" пружини. Ведений диск 14 в зборі з пружинно-фрикційним демпфером крутильних коливань встановлено на шліцах первинного вала 15 коробки передач. Його замінюють при битті диска в зоні накладок більше 0,5 мм, їх розтріскуванні, задирах або нерівномірному зносі, а також у тому випадку, якщо відстань від поверхні накладки до заклепок становить менше 0,2 мм. На автомобілях з двигуном ВАЗ-2112 застосовується зчеплення з іншими характеристиками натискної пружини і пружин демпфера веденого диска. Відрізнити це зчеплення можна по отвору в прорізі пелюстки натискної пружини (див. рис. 1) і пружинам демпфера веденого диска (див. рис. 2), маркованих фарбою.
Диск ВАЗ-2112 тієї ж розмірності (200х140), що і ВАЗ-2110, але передає більш високий крутний момент за рахунок посиленої натискної пружини (в середньому на 12%). Диски 2112 можна ставити на "десятку". При цьому дещо зростає зусилля на педалі зчеплення. "Десяті" диски на "дванадцятий" двигун ставити не можна. Привід зчеплення – тросовий, беззазорный (відсутній вільний хід педалі зчеплення постоян

Зчеплення і привід зчеплення в зборі: 1 – оболонка троса; 2 – нижній наконечник оболонки троса;
3 – кронштейн кріплення троса; 4 – захисний чохол троса; 5 – нижній наконечник троса; 6 – регулюван-
вочной гайка; 7 – контргайка; 8 – повідець троса; 9 – вилка виключення зчеплення; 10 – кожух зчеплення;
11 – болт кріплення зчеплення до маховика; 12 – ведучий диск; 13 – маховик; 14 – ведений диск; 15 – пер-
вичный вал коробки передач; 16 – нижня кришка картера зчеплення; 17 – картер зчеплення; 18 – натиск-
ва пружина; 19 – підшипник виключення зчеплення (вижимний підшипник); 20 – фланець муфти під-
шипника; 21 – втулка муфти підшипника; 22 – ущільнювач; 23 – верхній наконечник оболонки троса;
24 – верхній наконечник троса; 25 – кронштейн педалі зчеплення; 26 – пружина педалі зчеплення;
27 – педаль зчеплення; 28 – упорна пластина.

але включено). Педаль зчеплення 27 встановлена на осі в спеціальному кронштейні 25. Її верхній кінець
з'єднаний з наконечником троса 24, оболонка якого з боку салону закріплена на кронштейні пе-
дали зчеплення, а в моторному відсіку – на кронштейні 3 силового агрегату. Відповідний повідець
троса 8 з'єднаний з вилкою вимикання зчеплення 9. Кінець троса захищений гумовим чохлом 4, поруч
розташовані дві гайки 6 і 7 для регулювання приводу. Після регулювання гайки контрят, стягши їх
разом. Після заміни зчеплення регулюється хід педалі зчеплення . У процесі експлуатації
накладки веденого диска зношуються, і хід педалі збільшується. Максимально припустимий хід педалі зчеплення не повинен перевищувати 160 мм.

Деталі зчеплення

Сортування: у вигляді галереї у вигляді списку
товарів на сторінці:
1 2