Деталі гальмівної системи
Особливості конструкції.
Робоча гальмівна система – гідравлічна, двоконтурна (з діагональним розподіленням контурів), з регулятором тиску 10, вакуумним підсилювачем 5 і індикатором недостатнього рівня гальмівної рідини в бачку. При відмові одного з контурів гальмівної системи другий контур забезпечує гальмування автомобіля, хоча і з меншою ефективністю. Гальмівні механізми передніх коліс 13 – дискові (на автомобілях ВАЗ-21103, -21113 і -2112 – вентильовані), з однопоршневий плаваючою скобою і сигналізатором зносу гальмівних накладок. Гальмівні механізми задніх коліс 7 – барабанні, з двухпоршневыми колісними циліндрами і автоматичним регулюванням зазору між колодками і барабаном. Пристрій автоматичного регулювання зазору розташоване в колісному циліндрі. Головний гальмівний циліндр 1 кріпиться до корпусу вакуумного підсилювача 5 на двох шпильках. В отвори у верхній частині циліндра на гумових ущільненнях вставлений напівпрозорий поліетиленовий бачок 4 з датчиком аварійного рівня рідини. На бачку нанесені мітки максимального і мінімального рівнів рідини. У нижній частині циліндра вкручені два гвинти, що обмежують переміщення поршнів. Гвинти ущільнені мідними прокладками. У передній частині циліндра (по ходу автомобіля) ввернута заглушка, що служить упором поворотної пружини, також ущільнена мідної прокладкою. Поршні в головному циліндрі розташовані послідовно, найближчий до вакуумного підсилювача приводить в дію правий передній і задній лівий гальмівні механізми, а той, що ближче до заглушки – лівий передній і задній правий. Ущільнювальні гумові кільця високого тиску (манжети) головного гальмівного циліндра і задніх колісних циліндрів взаємозамінні (номінальний діаметр ― 20.64 мм) валий кільце низького тиску – з проточкою, встановлено на поршні, контактуючому зі штоком вакуумного підсилювача. Вакуумний підсилювач 5 розташований між педальним вузлом і головним гальмівним циліндром 1 і кріпиться до кронштейна педального вузла на двох шпильках. Підсилювач – нерозбірної конструкції, при виході з ладу його слід замінити. Найпростіша перевірка справності підсилювача: на автомобілі з заглушеним двигуном кілька разів натискаємо на педаль гальма і, утримуючи педаль натиснутою, запускаємо двигун. При справному підсилювачі з початком роботи двигуна педаль повинна піти вперед. Відмова в роботі або недостатня ефективність вакуумного підсилювача можуть бути також викликані негерметичностью шланга, відбирає вакуум від впускного колектора.
- 265 ₴В наявностіД140СМ
- 439 ₴В наявностіHC350027
- 265 ₴В наявності21100-350818002
- 292 ₴В наявності2110-3508180
- 482 ₴В наявності21100-3501080/2110-350108
- 1 090 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
20051/T5 - 1 122 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
VB350004 - 850 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
20044/T5 - 1 631 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21100-351001000 - 630 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21100-3501155-05 - 275 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
2110-3501080 в ориг. уп. - 448 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21100-3501017