Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1444 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Запасні деталі для автомобілів сімейства ВАЗ 2170 PRIORA

Пристрій автомобіля.

Загальні відомості про автомобіля.

Автомобілі малого класу Lada Priora випускають з трьома варіантами кузова: седан, універсал і п'ятидверний хетчбек. Вони призначені для експуатаціі при температурі навколишнього повітря від -40 до +50 С на дорогах загального користування з твердим покриттям.

Авомобиль Lada Priora оснащують розташованими поперек моторного відсіку інжекторним 16-клапаннам двигуном мод. ВАЗ ― 21126-00 робочим об'ємом 1,6 л. Двигун оснащений системою рапределенного уприскування палива з каталітичним нейтралізатором відпрацьованих газів, конструктивно виконані в єдиному блоці з випускним колектором.

Несучий Кузов, суцільнометалевий, зварної конструкції, з навісними дверима, передніми крилами, капотом і кришкою багажника.

Місце водія автомобіля Lada Priora в штатній комплектації обладнаний подушкою безпеки, у варіантному испоьзовании ― і подушкою безпеки переднього пасажира, а також передніми ременями безпечного з преднатяжителями і обмежувачами навантаження, що значно зменшує ймовірність і тяжкість поранень голови і грудної клітини при дорожньо-транспортних пригодах.

Трансмісія виконана з передньопривідною схемі з приводами провідних коліс різної довжини.

Передня підвіска незалежна, пружинна, зі стабілізатором поперечної стійкості, з гідравлічними амортизаторными стійками. Задня підвіска напівнезалежна, важільно-пружинна з гідравлічними амортизаторами.

Гальмівні механізми передніх коліс дискові, з плаваючою скобою, задніх коліс-барабанні.

У варіантному виконанні автомобілі оснащені антиблокувальною системою гальм, яка запобігає блокуванню коліс під час гальмування і зберігає керованість і курсову стійкість.

Рульове управління травмобезопасное, з рульовим механізмом типу шестірня ― рейка, з електромеханічним зусиллям, змінює передаваеый крутний момент в залежності від швидкості автомобіля.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner