Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1450 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Рульове управління

ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ.

Рульове керування: 1 ― наконечник рульової тяги; 2 ― шаровий шарнір наконечника; 3 ― поворотний важіль; 4 ― контргайка; 5 ― тяга; 6, 8 ― внутрішні наконечники рульових тяг; 7 ― болти кріплення рульових тяг до рейки; 9 ― скоба кріплення рульового механізму; 1 0 ― опора рульового механізму; 1 1 ― захисний чохол; 12 ― сполучна пластина; 13 ― стопорная пластина; 14 ― резинометаллический шарнір; 1 5 ― демпфіруючі кільце; 16 ― опорна втулка рейки; 17 ― рейка; 18 ― картер рульового механізму; 19 ― стяжний болт муфти; 20 ― нижній фланець еластичної муфти; 21 ― верхня частина облицювального кожуха; 22 ― демпфер; 23 ― рульове колесо; 24 ― кульковий підшипник; 25 ― вал рульового управління; 26 ― нижня частина облицювального кожуха; 27 ― кронштейн кріплення валу рульового управління; 28 ― захисний ковпачок; 29 ― роликовий підшипник; 30 ― приводна шестірня; 31 ― кульковий підшипник; 32 ― стопорне кільце; 33 ― захисна шайба; 34 ― ущільнювальне кільце; 35 ― гайка підшипника; 36 ― підсилювач; 37 ― ущільнювальне кільце упору; 38 ― стопорне кільце гайки упору; 39 ― упор рейки; 40 ― пружина; 41 ― гайка упору; 42 ― пальця кульового шарніра; 43 ― захисний ковпачок; 44 ― вкладиш кульового пальця; А ― мітка на пильовику; В ― мітка на картері рульового механізму; З ― поверхня кульового шарніра; D ― поверхня поворотного важеля.
 

Кермове керування з рейковим рульовим механізмом і демпфуючим елементом на рульовому колесі.
У картері 18 (рис) рульового механізму на роликовому 29 і кульковому 31 підшипниках встановлено приводна шестірня 30, яка знаходиться в зачепленні з рейкою 17. Рейка підтискається до шестірні пружиною через 40 металокерамічний упор 39, який ущільнений в картері гумовим кільцем 37. Рульовий привід складається з двох горизонтальних тяг 6 і 8 і поворотних важелів 3 телескопічних стійок передньої підвіски. Довжина кожної тяги змінюється трубчастої тягою 5, яка нагвинчується на наконечник тяги і контр гайками 4. У голівці зовнішнього наконечника розташовані деталі кульового шарніра: вкладиш 44, палець 42 і пружина вкладиша. Поворотні важелі приварені до стійок передньої підвіски.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner