Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1530 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Рульове управління

Опис конструкції.

1 – нижній кульовий шарнір;
2 – поворотний кулак;
3 – верхній кульовий шарнір;
4 – важіль поворотного кулака;
5 – наконечник рульової тяги;
6 – вісь маятникового важеля;
7 – кронштейн маятникового важеля;
8 – маятниковий важіль;
9 – редуктор рульового механізму;
10 – ущільнювач валу;
11 – вал черв'яка;
12 – нижній карданний шарнір;
13 – проміжний вал рульового управління;

14 – верхній карданний шарнір;
15 – голчасті підшипники верхнього вала;
16 – кожух облицювальний;
17 – верхній вал рульового управління;
18 – рульове колесо;
19 – підрульові перемикачі;
20 – труба кронштейна;
21 – кронштейн рульового вала;
22 – регулювальна муфта;
23 – рульова сошка;
24 – середня тяга;
25 – рульовий наконечник з шарніром в розрізі;
26 –бічна тяга.

 

Рульове керування складається з рульового механізму та рульового привода. Рульовий механізм включає в себе рульове колесо, рульові вали, редуктор і деталі кріплення. Рульове колесо насаджено на шлицевой кінець верхнього рульового вала й закріплено гайкою. На колесі встановлений вимикач звукових сигналів, закритий пластиковою кришкою. Нижня шлицевая частина верхнього рульового вала з'єднується з шліцьовим кінцем валу редуктора через проміжний вал з двома карданними шарнірами. Шліцьові з'єднання карданних шарнірів стягнуті клемами з болтами. Верхній рульовий вал встановлений у трубі кронштейна кріплення на двох голчастих підшипниках. На трубі кронштейна встановлені підрульові перемикачі.

Верхня частина кронштейна рульового валу закріплений на кузові двома гайками, а нижня ― двома гвинтами зі зрізаними голівками. У гнізді кронштейна встановлений вимикач запалювання з блокуючим механізмом. Кронштейн і верхня частина рульового валу закриті пластмасовими кожухами.

Картер редуктора рульового механізму закріплений трьома болтами на лівому лонжероне кузова всередині моторного відсіку.

Рульовий привід складається з трьох тяг, маятникового важеля, поворотних кулаків і важелів.

Середня рульова тяга шарніра з'єднана з маятниковим важелем і сошкою рульового механізму

В наконечниках тяг також встановлені кульові шарніри для з'єднання з важелями поворотних кулаків, сошкою рульового механізму і маятниковий важіль.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner