Рульове управління
Опис конструкції.
1 – нижній кульовий шарнір;
2 – поворотний кулак;
3 – верхній кульовий шарнір;
4 – важіль поворотного кулака;
5 – наконечник рульової тяги;
6 – вісь маятникового важеля;
7 – кронштейн маятникового важеля;
8 – маятниковий важіль;
9 – редуктор рульового механізму;
10 – ущільнювач валу;
11 – вал черв'яка;
12 – нижній карданний шарнір;
13 – проміжний вал рульового управління;
14 – верхній карданний шарнір;
15 – голчасті підшипники верхнього вала;
16 – кожух облицювальний;
17 – верхній вал рульового управління;
18 – рульове колесо;
19 – підрульові перемикачі;
20 – труба кронштейна;
21 – кронштейн рульового вала;
22 – регулювальна муфта;
23 – рульова сошка;
24 – середня тяга;
25 – рульовий наконечник з шарніром в розрізі;
26 –бічна тяга.
Рульове керування складається з рульового механізму та рульового привода. Рульовий механізм включає в себе рульове колесо, рульові вали, редуктор і деталі кріплення. Рульове колесо насаджено на шлицевой кінець верхнього рульового вала й закріплено гайкою. На колесі встановлений вимикач звукових сигналів, закритий пластиковою кришкою. Нижня шлицевая частина верхнього рульового вала з'єднується з шліцьовим кінцем валу редуктора через проміжний вал з двома карданними шарнірами. Шліцьові з'єднання карданних шарнірів стягнуті клемами з болтами. Верхній рульовий вал встановлений у трубі кронштейна кріплення на двох голчастих підшипниках. На трубі кронштейна встановлені підрульові перемикачі.
Верхня частина кронштейна рульового валу закріплений на кузові двома гайками, а нижня ― двома гвинтами зі зрізаними голівками. У гнізді кронштейна встановлений вимикач запалювання з блокуючим механізмом. Кронштейн і верхня частина рульового валу закриті пластмасовими кожухами.
Картер редуктора рульового механізму закріплений трьома болтами на лівому лонжероне кузова всередині моторного відсіку.
Рульовий привід складається з трьох тяг, маятникового важеля, поворотних кулаків і важелів.
Середня рульова тяга шарніра з'єднана з маятниковим важелем і сошкою рульового механізму
В наконечниках тяг також встановлені кульові шарніри для з'єднання з важелями поворотних кулаків, сошкою рульового механізму і маятниковий важіль.
- 489 ₴В наявностіRE350002
- 407 ₴В наявностіRS9016
- 405 ₴В наявності2101-3003080
- 550 ₴В наявностіRE350004
- 407 ₴В наявності21010-3003100-OEM
- 273 ₴В наявності21010-3003130-OEM
- 273 ₴В наявності21010-3003136-OEM
- 1 950 ₴В наявності2101-3003010/01
- Маятник ВАЗ 2101, 2103, 2106, 2107 (важіль маятниковий в упаковці) на підшипниках (виробництво КААЗ)425 ₴В наявності2101-3003084
- 1 885 ₴В наявностіRE350014
- 711 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
7051 - 2 227 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21050-3400010 - 1 703 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
2108-3400012-10 - 1 437 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
7050 - 575 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
RS9016 - 1 843 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
2101-3003010/01 - 687 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21010-300310000 - 2 098 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21010-300300000 - 575 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
2101-3004080 - 244 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21050-340103510 - 546 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
2103-3401160 - 697 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
RE350012 - Маятник ВАЗ 2101, 2103, 2106, 2107 (важіль маятниковий в упаковці) на підшипниках (виробництво КААЗ)589 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
906-304